gepakt - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ton Reeken - WaarBenJij.nu gepakt - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ton Reeken - WaarBenJij.nu

gepakt

Door: Ton van Reeken

Blijf op de hoogte en volg Ton

15 September 2014 | Nederland, Maastricht

Dat wil zeggen de koffer is gepakt en ik hoop ik niet maar je kan niet weten want een foutje is gauw gemaakt. Zojuist heeft Ans de e-boardingpassen voor ons uitgeprint nadat ik voor het eerst ons online heb ingecheckt.
De techniek is de baas blijkbaar.

Voor de gelegenheid zijn Fieke en ik gaan dineren in het nieuwe restaurant van Van der Valk en hebben ons beiden een heerlijk malse kogelbiefstuk laten smaken onder het genot van een mooi glas wijn en afgesloten met een lekker dessert.

Ik kan er morgen wel tegen denk ik.
Zodra ik gelegenheid heb in Australië om een volgend bericht op te maken en te versturen, komt het eraan.
Tot dan
Ton

  • 15 September 2014 - 22:50

    Nina - Tiaki Travel:

    Ton, Ans,

    Alvast een hele goede reis gewenst! Leuk dat we jullie mogen volgen op jullie avontuur!

    Groeten,

    Nina

  • 16 September 2014 - 09:34

    Ans (zus Ton):

    Leuk dat ik dit nog even lees. Ik zit te wachten tot mijn zoon hier is en mij naar Schiphol brengt.
    Sta wel bol van de spanning. Zal wel weg zijn als ik eenmaal in de lucht ben. Ik zal proberen af en toe ook wat over de reis te schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2014

De laatste dagen en slot.

12 Oktober 2014

Terug naar Hans en Lyn

11 Oktober 2014

Jetty van Busselton

10 Oktober 2014

Naturaliste park

09 Oktober 2014

Naar Busselton
Ton

Actief sinds 13 Sept. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4204

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: