In Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ton Reeken - WaarBenJij.nu In Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ton Reeken - WaarBenJij.nu

In Cairns

Door: Ans & Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

29 September 2014 | Australië, Cairns

Lekker ontbeten met onze eigen inbreng.
Degene die 's morgens voor het ontbijt zorgt wilde veel weten over het Koningsschap in Nederlamd. Wie is in Nederland eigenlijk de baas? Hem uitgelegd. Hij is Argentijn en net van de middelbare school af en marketing gaan studeren. Leuk gesprek met hem gehad.
Dan naar de stad gegaan voor een lekker kopje koffie.
Vreemd was dat op een pleintje ineens aansluiting hadden met WIFI.
De oude stad ziet er nog koloniaal uit.
Voor de lunch zijn we voor het eerst eens Koreaans gaan eten. Bij Happy 4 10. Het was verrassend lekker. DON en UDON gegeten voor de kenners.
Daarna zijn we langs de baai richting onze slaapgelegenheid alias backpackershotel gelopen. Een wandeling van ca 2 uur met onderweg een heerlijke shake. Wel was er de hele dag een harde frisse wind aan zee. Mooi gezicht om zeilers aan te zien komen en ook de vele vogels op de kustlijn.
's Avonds in ons hotel met de jeugd gegeten.
Wanneer we weer gelegenheid hebben om te schrijven, gaan we verder.